I din kundvagn:
Kundvagnen är tom
Dela denna sida på:
FacebookTwitterLinkedInGoogle BookmarksMyspaceTumblrRedditGoogle ReaderDiggDeliciousBlinkListStumbleUpon

Marknadsföringsböcker

Här är ett urval av våra mest populära marknadsföringsböcker. De är konkreta och snabba och gjorda för att du ska få resultat av att läsa dem.


Gerillaföretagaren - Gerillamarknadsföring för dig
345 smarta sätt att skaffa nya kunder


Antagligen Sveriges mest sålda bok om hur små företag kan göra för att synas utan att det kostar pengar. Läs mer...
Pris: 296 kr
Behöver ditt företag fler nya kunder? Då är det här boken som får jobbet gjort och samtidigt gör dig ovärderlig för ditt företag. Läs mer...
Pris: 296 kr
5-minutersmarknadsföraren - Förbättra ditt resultat på fem futtiga minuter
Annonsering för Gerillaföretagare


350 saker du kan göra på mindre än fem minuter för att förbättra resultatet. Läs mer...
Pris: 336 kr
Den här boken lär dig hemligheter som reklambyråerna inte vill att du ska vet om. Läs mer...
Pris: 296 kr
Köp nu! Boken dina konkurrenter inte vill att du ska läsa
REKLAM, JA TACK! - 224 tips och hemligheter om framgångsrik direktreklam


Den här boken handlar om varför folk köper och hur du kan använda dessa insikter för att sälja mer. Läs mer...
Pris: 246 kr
Boken som hjälper dig att skapa direktreklam som mottagarna läser och agerar på. Läs mer...
Pris: 196 kr





Jobbar du själv och behöver stöd ibland?
Soloföretagaren ger dig stöd, råd och tips om att driva både dig och ditt företag framåt.

Soloföretagaren har funnits sedan 2003 och har nästan 22 000 prenumeranter.

Det är helt gratis att prenumerera och du kan avsluta prenumerationen när som helst

EXTRA BONUS - som prenumerant är du med i månadsutlottningen av bokpaket med smarta böcker som passar soloföretagare.

Läs ett exempel på tipsbrevet Soloföretagaren

Fyll i din e-postadress i rutan:




Kom ihåg att alla uppgifter du lämnar till oss: namn, postadress och e-postadress - stannar i företaget. Din adress kommer inte att säljas, bytas eller delas med andra företag, organisa-tioner eller privatpersoner.